Listopad v mém Bullet Journalu | Harry Potter

by - ledna 21, 2023

Ahoj! Dodatečně přidávám jak jsem si vytvořila měsíc listopad 2022 v mém Bullet Journalu. Ten byl na téma Harry Potter a měl opravdu úspěch. Na úvodní stránku jsem zvolila erb Bradavic. Použila jsem fixy, třpytivé gelovky a linery. Jak celý proces této stránky probíhal najdete na instagramu mojekreativnimisto v reels. Stránka mi dala zabrat, ale moc mě to tvoření bavilo a s výsledkem jsem moc spokojená.

Dále nesmí chybět měsíční přehled. Vše jsem ladila do červeno-zlatých barev. Samolepky s tématikou Harry Potter jsou od evajmenemvinka a jsou prostě dokonalé! Takže jsem je na celý měsíc použila k dozdobení.

Jako vždy následuje stránka habit tracker a jedna věta každý den.

Dále přehled pro instagram.

A teď následují stránky s týdenními přehledy. Do volných míst dole na stránkách jsem přidala citát z Harry Pottera.


No a do tohoto měsíce jsem ještě navíc přidala stránku s filmovým maratonem Harryho Pottera, který jsem si také udělala. Postupně jsem si odškrtala jako splněno.

Jak se vám líbí tématika Harryho Pottera? Také jste tvořili nějaký měsíc v diáři do tohoto tématu?

Mějte se krásně,

Petra

You May Also Like

0 komentářů

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)