O MNĚ

by - října 09, 2020

Ahoj!

Jmenuji se Petra a je mi 24 let. Jsem hodně kreativní člověk. Tvoření a kreslení se věnuji odmalička. Hrozně mě to baví a vždy se u toho skvěle odreaguji. Nejraději kreslím pastelkami, ale věnuji se sem tam i malbě na plátno akrylovými barvami, nově se učím i s akvarelem. Baví mě také tvořit lapače snů, náramky, různé pohlednice nebo kreativní dárky pro mé blízké.

Mimo jiné taky miluju plánování a papírenský sortiment. Diář si vybírám každý rok a momentálně používám Mocer už třetím rokem a nemůžu si ho vynachválit. Ráda používám různé samolepky a washi pásky - mám doma pěknou sbírku. Taky všude nakupuji papírenské věci, občas je ani nepotřebuji, ale jsou tak krásné že je musím mít.

No a 21.října 2019 jsem si založila kreativní instagram @mojekreativnimisto, kde to všechno začalo. Nejprve jsem myslela, že tam budu přidávat jen papírenské tipy, ale nějak se to zvrhlo. Začala jsem přidávat své kresby, bullet journal, doodle malůvky a 29. dubna 2020 jsem oslavila 1000 sledujících, což byl pro mne obrovský skok, kterého se neskutečně vážím. Jsem moc ráda, že můžu ostatním předávat zajímavé tipy a inspiraci.

No a v srpnu jsem založila tento blog a přesně 9.října 2020 jsem ho dotvořila podle svých představ a také tohle datum beru jako jeho založení. V blogování nejsem žádný nováček. Bloguji už cca od svých 12 let a vytřídala jsem už několik blogů od grafiky, přes celebrity až po osobní blog. Nějak mi blog chyběl a potřebovala jsem trochu rozšířit obzory v rámci instagramu, tak jsem tady. Články nebudu přidávat pravidelně, ale když se budu chtít více rozepsat nebo přidat nějaký detailnější návod, tak to najdete tady.

Kromě kreativity mám ráda přírodu, procházky venku a trávení času s rodinou a přáteli. Ráda poslouchám hudbu, dívám se na seriály a čtu knížky. Momentálně jsem si zamilovala žánr hororu, konkrétně autorku Darcy Coates, dále mám ráda knihy Roxann Hill a Jennifer McMahon. Ze seriálů mě nikdy nepřestane bavit Teen Wolf, The 100, Pretty Little Liars, Nancy Drew, All American & Good Trouble. Hodně mě baví i reality shows :) Z interpetů mam nejraději Little Mix a podobnou hudbu :)

Moc děkuji za návštěvu a podporu na sociálních sítích ♥

Pokud vás něco zajímá, klidně mi napište na instagram nebo e-mail, vše najdete v záložce kotakt.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)