Motivační diáře Lady od Gnotes

by - listopadu 16, 2022

Ahoj! Do rukou se mi letos dostaly diáře od Gnotes, konkrétně tedy motivační Lady diáře. Na Lady diáře od Gnotes jsem dělala recenzi před dvěma roky, tak koho by porovnání s těmi letošními zajímalo, tak můžete mrknout do článku zde.

Moc děkuji Gnotes.cz za poskytnutí diářů k recenzi a také do soutěže, na tu se brzy můžete těšit u mě na instagramu a diář budou moci vyhrát hned dva z vás! Teď už ale jdeme na recenzi!

Na fotce nahoře můžete vidět dva druhy obálek motivačního Lady diáře - diář Rosa (vlevo) a diář Spring (vpravo). Diář Rosa je velice jednoduchý, ideální třeba pro minimalisty, co si nepotrpí na zdobené obálky. Naopak diář Spring má na obálce potisk, který je ale velice jemný a decentní a za mě se teda povedl na jedničku! Diáře jsou v kroužkové vazbě, mají gumičku a uvnitř záložku. Pokud by vám nevyhovoval diář v kroužkové vazbě, tak na stránkách gnotes najdete i variantu v pevné vazbě a to konkrétně diář Smart, můžete mrknout tady. My se teď ale jdeme podívat dovnitř diářů!

Na první stránce diáře je prostor pro zapsání třeba toho, komu diář patří, nějaký kontakt na vás apod. Líbí se mi, že zde v tomto ohledu máte volnou ruku a můžete si zde napsat co chcete. Stránka je doplněna jemnou kresbou orchideje, kterou si můžete klidně dobarvit podle sebe.

Dále se nám otevírá prostor na přání a cíle. Podle mě je důležité si na začátku roku napsat čeho chcete dosáhnout a potom na konci si můžete odškrtat, zda se vám to povedlo splnit. V diáři je místo pro plány na cestování, učení se a změny. Myslím, že tohle jsou zrovna zajímavá témata, na které se v novém roce zaměřit.

Následuje kalendárium pro tok 2023 a 2024. Velice pěkně a minimalisticky udělané. Pro základní přehled a orientaci v roce super!

Dalším ročním přehledem je roční plánování 2023. Zde jsou rozděleny jednotlivé měsíce do sloupců a ke každému dni je místo pro napsání plánu. Zároveň se mi líbí, že jsou zde naznačené jednotlivé týdny, pro snažší orientaci.

No a dále už máme jednotlivé měsíce. Před každým měsícem je motivační strana, kam si můžete zapsat své plány pro daný měsíc. U ledna je navíc výzva na celý rok. Opět je stránka doplněna kresbou květiny, což se mi velice líbí. Jediné co mi u diářů chybí, tak jsou měsíční přehledy na začátku každého měsíce. Na ty jsem osobně dost zvyklá, ale určitě se dá pěkně plánovat i bez nich.

Jednotlivé týdny jsou na dvoustranně. Rozložení jednotlivých dní je horizontální. Zároveň jsou zde uvedené státní svátky a také zajímavé dny, například světový den poezie. Některé dny obsahují i milou kresbičku - výše jí můžete vidět u Silvestra. Na opačné straně je vždy místo pro úkoly a poznámky. Místo je podle mě dostačující pro základní záznamy. Moc se mi líbí, že v rohu je vždy motivační citát nebo kresbička květiny. To se opravdu povedlo!

Za každým měsícem následuje shrnutí a také plány na měsíc další. To se mi také moc líbí.

Na konci roku je shrnutí nejen prosince, ale i celého roku. To pak můžete porovnat s úvodní stránkou s plány pro daný rok.

Následuje plánovaní pro rok 2024, což je dost užitečné, pokud ještě nebudete mít diář na další rok a potřebujete si zapsat důležité události.

Následuje řada doplňkových stránek. Tady jsou třeba tipy na výlety a dovolenou. Zároveň stránka na seznam věcí s sebou, což mi přijde super, protože já vetšinou na výlet beru pořád to samé dokola a takhle si můžu snadno zkontrolovat zda jsem neco nezapomněla.

Dále jsou tipy na knihy a na filmy - to využívám v diářích pravidelně! A dále i tipy na dárky, za mě taky super stránka!

Následují rozvrhy pro školou povinné.

No a jako poslední je v diáři fitness hlídač, což se mi dost líbí! Jsou tam jednotlivé kolonky, kam si můžete zapsat vaše fitness úspěchy a zároveň porovnat své míry na začátku a konci. 

No a dále následují v diáři stránky pro poznámky.

Co také je velkým trhákem diáře jsou samolepky! Tady se na konci nachází hned čtyři archy s jednoduchými ikonkami v tlumených barvách. Jsou zde ikonky všeho druhu - úklid, hovor, kadeřnice, nákupy, divadlo, cvičení, oslava, dovolená, lékař, práce, káva ... a mnoho dalšího. To je za mě jedno velké plus a ladící samolepky v každém diáři oceňuji.

To je celý vnitřek diáře. Letos jsem se rozhodla otestovat i papír, protože na prvni pohled vypadá trochu tence. Nicméně jsem vyzkoušela velkou řadu fixek a propisek a byla jsem příjemně překvapená! Klasické fixy a brushpeny na vodní bázi se na první dobrou nepropily vůbec. Nejsou vidět na druhé straně papíru, takže je super, že se dají vesele používat a můžete si tak diář dobarvit k dokonalosti. Naopak fixy permanentní na alkoholové bázi, se propily, ale těch třeba já osobně nemám doma moc a do diáře je téměř nepoužívám, takže se tomu dá pěkně vyhnout.

Suma sumárum, diáře se Gnotes letos opravdu moc povedly. Líbí se mi obálky a minimalisticky vedený vnitřek. Je super, že tam nejsou žádné přehnané barevné kombinace, ale je to vhodné pro dozdobení podle své vlastní fantazie. Samolepky taky velice oceňuji. Jediné, co mi chybí, tak je měsíční plánovač, ale bez něj se dá taky přežít. Takže celkově diáře hodnotím velice pozitivně a pokud vás zaujaly, tak rozhodně neváhejte s jejich pořízením!

Jak už jsem zmiňovala brzy se u mě na instagramu můžete těšit na soutěž! Tak nezapomeňte sledovat!

Teď už je to ode mě vše.

Mějte se krásně,

Petra

You May Also Like

0 komentářů

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)