Lady diáře SMART od tiskárny Graspo

by - listopadu 01, 2020

V tomto článku bych vám ráda představila krásné diáře, které mi poskytla tiskárna Graspo. Tiskárna se specializuje na výrobu diářů, zápisníků a sešitů. Jejich produkty naleznete na gnotes.cz.

V rámci spolupráce se mi do rukou dostaly Lady diáře, konkrétně typ SMART. Diáře jsou k dostání ve dvou barvách - béžové a vínové. A taky si můžete vybrat typ se spirálou a nebo klasickou knižní vazbou.

Jak můžete vidět na fotce, diáře mají krásné pevné desky, které vypadají opravdu elegantně. Jsou opatřeny gumičkou, takže máte jistotu, že se vám diář jen tak neotevře v kabelce a nepoškodí se. V diáři je taky praktická záložka, které umožní rychlé otřevření diáře na požadované stránce. A teď se jdeme podívat dovnitř diáře! 

Hned po otevření diáře si můžete napsat komu diář patří a nějaké kontakty.

Další je taková úvodní stránka pro rok, ta se mi moc líbí. Můžete si zde napsat svá přání, co se chcete naučit, nějaké cíle či sportovní aktivity. Na konci roku si pak ůžete zhodnotit jak se vám to všechno povedlo.
Další dvoustrana je přehled pro rok 2021 a 2022. Tenhle přehled mám ráda na takovou rychlou orientaci, třeba mrknout jaký den je svátek, kdy plánovat dovolenou a podobně.
Další je sloupcový plánovač pro rok 2021, ten je vhodný třeba pro přehled svátků a narozenin, nebo jiných událostí, které potřebujete víc plánovat.
No a potom už začínají jednotlivé měsíce. Každý měsíc má svou úvodní stránku s měsíčním přehledem ve formě boxů, což se mi moc líbí. Dále si zde můžete napsat na co se nejvíc těšíte + nějaké poznámky.
Každý měsíc taky můžete na další dvoustraně plánovat ve formě cílů co chcete splnit, co zařídit, do čeho financovat nebo jak se posunout v kariéře. To je podle mě moc hezká stránka, každý měsíc můžete sledovat jak se zlepšujete.

No a teď už se dostáváme k samotnému týdennímu plánovači. Je sloupcový, což já mám osobně radši, protože si můžete dny rozdělit na dopoledne a odpoledne a snadněji se orientujete co je potřeba zařídit. Možná bych ještě navíc vedle pondělí ocenila časy, aby se v tom dalo ještě lépe orientovat, ale není to nutné. Dále co se mi líbí je kolonka na úkoly a návyky, kde můžete sledovat třeba pitný režim nebo cvičení. Super je i motto týdne a co se povedlo. Myslím, že týdenní stránky jsou propracované do detailu a mě se moc líbí.
Na konci každého měsíce je fitness hlídač, jelikož se jedná o Lady diář zejména pro ženy. Můžete si zde zaznamenávat váhu, různé sportovní aktivity a odměny. Já osobně bych tam tuto dvoustranu mít nemusela, ale věřím že fitness děvčata ji moc ocení.
No a každý měsíc je zakončen tečkovanou dvoustranou na vaše poznámky nebo plány.
Každý měsíc tak probíhá úplně stejně. Sem tam jsou doplněny malé kresbičky, které hezky doplňují díář. Na konci diáře pak je ještě pár dalších stran. První je jak jsem si splnila přání a cíle aneb ohlédnutí za celým rok, což je super.
Dále je fitness přehled za celý rok. Což je taky hezké třeba pro někoho kdo chce začít se zdravým životním stylem, může se pak ohlédnout co se mu vše podařilo.
Dále je sloupcový plánovač pro rok 2022, pokud máte v plánu už nějaké události a potřebujete si je poznamenat.
Další stránkou jsou tipy co přečíst, co vidět a nějaké odkazy. Osobně chválím tuhle dvoustranu, protože já si podobné tipy píšu do diáře.
Dále rozvrhy pro školou povinné a nebo třeba pro maminky.
No a poslední jsou tipy na dárky a seznam věcí na cesty, což se mi taky hodně líbí a v diáři to ocením.
A ještě bonus jsou čtyři aršíky praktických samolepkových ikonec různého typu.

Tak a to je celé listování diářem SMART od tiskárny Graspo. Celkově jsou podle mě diáře neskutečně povedené. Líbí se mi jak jsou minimalistické a najdete v nich úplně vše co potřebujete.

Celkové shrnutí:

PLUSY

+ má pevné desky, záložku a gumičku, takže toho dost vydrží

+ samolepky v každém diáři

+ hodně místa na poznámky

+ spousta stránek pro rozvoj, plánování cílů a plnění snů

+ malé roztomilé kresbičky, které zlepší den

+ cena

MÍNUSY 

- stránky jsou celkem tenké, takže je možné že třeba fixy budou propíjet

Ale jinak mě nic jiného nenapadá, diáře se mi moc líbí :)


Tak já doufám, že jsem třeba někoho z vás navnadila a diář si pořídíte. Moc děkuji Graspo, že mi diáře s nělika drobnostmi věnovali, balíček mě moc potěšil. A jsem ráda, že můžu udělat radost i někomu z vás, sledujte můj instagram, protože o jeden diář bude soutěž!

You May Also Like

1 komentářů

  1. Anonymní2/11/20 11:41

    Skvělá recence. Já diáře od Graspo mám velmi ráda, hlavně ty v Lady kolekci. Tenhle rok si moje srdce získala Dona. Má podobné rozvržení, ale uvnitř jsou jiné (náááádherné) ilustrace. Plus ta cena je fakt bezkonkurenční. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)