Prosinec v mém Bullet Journalu

by - ledna 21, 2023

Ahoj! Dodatečně přidávám, jak vypadal můj prosinec 2022 v Bullet Journalu. Třeba někdo využije jako inspiraci pro letošní prosinec. Na úvodní stránku jsem použila brushpeny a detaily dotvořila pastelkami.

Měsíční přehled mi nesmí chybět u žádného měsíce. Samolepky na dozdobení jsem použila od Míši v Šálku, v podstatě celou její vánoční kolekci. Samolepky jsou moc krásné!

Habit tracker a jedna věta každý den.

Instagram a sledovaní, zda publikuji pravidelně.

A teď už týdenní přehledy. Na označení adventních nedělí jsem použila samolepky od by-me, které jsem měla v adventním kalendáři v roce 2021.




A také jsem nezapomněla přidat stránku s vánočními dárky, kam jsem si psala co jsem komu pořídila.

Tak třeba někdo tuto inspiraci využije.

Mějte se krásně,

Petra

You May Also Like

0 komentářů

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)