Bullet Journal | Únor 2023

by - března 02, 2023

Březen je tady! Jupí! Nicméně ještě než na instagramu začnu přidávat stránky z března, tak tu mám únorový Bullet Journal a ukážu vám i výtvarné potřeby, které jsem na tvoření použila. Tak jdeme na to!

Tématem února je takové městečko v noci. Na úvodní stránku měsíce jsem namalovala temnou noční oblohu s detaily hvězd a měsíce a do spodní části přidala domky a paneláky. Chtěla jsem se trochu vyřádit v malování a myslím, že se povedlo. S akvarelem se stále učím, je tam spousta chyb, ale s výsledkem jsem moc spokojená.

Tady můžete vidět jaké výtvarné potřeby jsem na celé únorové tvoření použila. Základem jsou akvarelové barvy Kuretake Gansai Kambi, které mám ve 24 odstínech. Barvy jsou na samostaných pánvičkách, což mi moc vyhovuje a jsou opravdu hodně pigmentované. Opravdu se s nimi dobře pracuje. Dále jsem použila popisovač Sharpie S-Note v odstínu pastelové modré. Potom nesmí chybět značka Sakura a její Pigma Micron - nejčastěji používám velikost 02 a 04, a samozřejmě bílá gelovka Gelly Roll, která má krásný pigment, nejradši mám velikost 10. Na dozdobení tohoto měsíce jsem použila samolepky od Míši v šálku.

 
Měsíční plánovač se nese ve znamení jemných modrých barev noční oblohy. Jak můžete vidět, malinko jsem změnila rozložení oproti minulému roku, potřebovala jsem trochu změnu a takto se mi to asi líbí i víc. Detaily a citát jsou oděpt dodělané bílou gelovkou a dozdobila jsem samolepkami.


Z mé oblíbené stránky jedna věta každý den se staly strany dvě. Takto roztažené mi to připadá vzdušnější a přehlednější.

Habit tracker je také nyní na dvě strany. Zvyků sice nemám tolik, ale ráda vymýšlím nové a sleduji jestli návyky dělám pravidelně. Nejsem ve stresu když něco neplním, ale baví mě to sledovat.

No a týdenní rozložení také prošlo malou změnou. Týden stránku zůstal, ale přidala jsem to do list a poznámky. Opět jsem malovala a jsem s těmito stránkami moc spokojená.

Únorový Bullet Journal mě opravdu moc bavil tvořit. Musím říct, že na to kolik jsem použila barev a vody, tak stránky zápisníku jsou jen lehce zvlněné od vody, ale neprosákla ani kapka. Takže super a vím, že se do něj nemusím bát použít cokoliv mě napadne.

Jaké únorové téma jste zvolili vy?

Mějte se krásně,

Petra

You May Also Like

1 komentářů

  1. V únoru jsem se rozhodla experimentovat s washi páskama a dělala jsem z nich koláže vždycky jeden tyden, jedna barva. Na březen planuju vlačky, na ty jsem moc zvědavá, jak se mi je podaří vymyslet!
    Moc se ti rozložení povedlo, asi bych nevyužila tolik habit trackerů. Já si kreslím tabulku na každý týden a měním tam položky podle nálady a potřeby 😃

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)