Leden bez Bullet Journalu a pauza od instagramu

by - února 05, 2023

Ahoj!

Taky pro vás byl leden takový zvláštní měsíc? Já ty zimní měsíce nějak nemusím a už se nemůžu dočkat jara, potřebuju nabrat síly ze sluníčka a květin. Nicméně dnešní článek bude trochu netradiční. Rozhodla jsem se vytvořit takovou novou rubriku, která ponese název deník. Budu v ní trochu vyprávět a podělím se s vámi o své myšlenky. Tak jdeme na první článek tohoto typu, snad se bude líbit :)

Jako první bych chtěla zmínit lednový Bullet journal. Na úvodní fotce můžete vidět, jak dopadla úvodní stránka v mém BuJo na leden. A vlastně to úvodní stránkou skončilo. Celou jsem jí měla promyšlenou už několik týdnů, chtěla jsem zkusit něco nového. Je to vlastně vize pekárny, kde jsem na její stěny použila modrý papír. Podklad jsem vybarvila akverelem a detaily dodělala pastelkami. Celově se mi to i docela líbi, ale stránku jsem dodělala až na konci ledna a tak jsem zbytek měsíce tak nějak zazdila a vůbec se mi nepovedl. I to se občas děje.

Celý leden jsem makala na úvodních stránkách BuJo 2023, které jste mohli vidět v předchozím článku a tak nezbylo na nic jiného čas. Do toho jsem byla pomalu co druhý týden nemocná a zkrátka jsem neměla už na zbytek náladu.

Ale chtěla jsem tím říct, že je to v pohodě. Nemá cenu se do ničeho nutit, protože pak to stejně nedopadne podle vašich představ. To že vynecháte měsíc v diáři, protože vám to nepřináší radost je taky úplně v pohodě. Já sama jsem cítila, že potřebuju načerpat síly, tak nějak se srovnat vnitřně, protože prosinec byl docela náročný a hektický měsíc.

Zároveň jsem si dala pauzu od instagramu. Jasně, chodila jsem se dívat na novinky a příspěvky mých oblíbených tvůrců, ale sama jsem nic nového nepřídavala. Jak jsem na to neměla chuť a náladu, tak jsem to nechtěla tlačit na sílu a zkrátka jsem si dala pauzu. Možná jste to ani nepotřehli.

A řeknu vám, je to fajn si dát od všeho klid. Prostě nad ničím nepřemýšlet, zabalit se do deky s knížkou nebo seriálem. Nesledovat pořád sociální sítě a jen tak si užívat přítomnost. Poslední dobou jsem si oblíbila meditaci, víc se zaměřuji sama na sebe a je to skvělý! Tvořím, protože mi to dělá radost a baví mě to! Třeba únor a jeho tvoření do Bullet Journalu jsem si náramně užila a už se těším až vám ho ukážu!

Už se hrozně těším až bude jaro, já popravdě nejsem fanoušek zimy, tak už vyhlížím první jarní květiny! Tak snad už brzy!

Taky si občas potřebujete dát pauzu od všeho? A jak zvládáte tyhle šedivé zimní dny?

Mějte se krásně a odpočívejte,

Vaše Petra

You May Also Like

1 komentářů

  1. Zimu mám ráda, ale někdy je toho chladu až moc. Úplně chápu tu potřebu "mít od všeho pokoj". Na mě to nepřišlo v lednu, ale teď začátkem února si dávám "pauzu" od spousty věcí. Hodně mi pomohl limit na sociální sítě obecně, pomáhá mi to věnovat se víc tomu, co chci anebo prokrastinovat tak, že si u toho fakt oddechnu.
    Je hrozně důležité tvořit pro sebe. A mít z toho radost😍 A jestli ke něco, co chci dělat víc, pak je to právě toto😃

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)