Podzimní doodles k vytištění

by - října 12, 2021

Krásný den všem!

Připravila jsem si pro vás opravdu něco speciálního! Jelikož mě baví kreslit jednoduché kresbičky typu doodles, tak mě napadlo, proč je neposkytnout vám všem? Je mi jasné, že ne každý z vás má tolik času na zdobení diáře kresbičkami. Někdo třeba nerad kreslí, nevěří si, nebo mu to prostě nejde.

Tak jsem dala dohromady první tématické doodles - PODZIM a připravila jsem je pro vás k vytištění! Můžete si je vystřihnout a nalepit do diáře. Můžete je nechat černobílé nebo vybarvit. A nebo je prostě můžete využít jako omalovánku pro sebe nebo pro děti. Tak co na to říkáte?

Formát je A4, ale samozřejmě si můžete s tiskárnout pohrát a vytisknout je třeba menší, pokud vám to vyhovuje. Je to moje úplně první tvorba takhle pro vás, tak budu moc ráda, když mi dáte vědět jak se vám líbí a jestli je třeba využijete. Není to úplně dokonalé, kreslila jsem je ručně, ale věřím, že radost udělají!

Pokud si doodles vytisknete, budu moc ráda, když mi dáte vědět, abych věděla jaký mají úspěch. zároveň pokud s nimi budete tvořit nebo do nich malovat - určitě se nebojte mě označit nebo poslat fotku, hrozně ráda se podívám!

PODZIMNÍ DOODLES STAHUJ ZDE

Tady ještě přikládám fotku jak můžete doodles využít například ve svém Bullet Journalu nebo diáři. Je to jen a jen na vás!


Dejte mi vědět, jaké další doodles k vytištění byste ocenili :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Moc pěkné! Dovolila jsem si přidat odkaz do jednoho z článků, co jsem publikovala, kde jsem dávala odkaz na všechny možné tvůrce, co nabízí něco ke stažení zdarma (samozřejmě se všemi odkazy, mým cílem bylo udělat seznam, ne si něco přivlastnit). Odkaz je tady: https://zdroj-inspirace.blogspot.com/2021/11/ke-stazeni-zdarma.html (třeba tam načerpáš inspiraci i ty a najdeš něco, co by se ti hodilo do diáře!)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)