Malování na mini plátna

by - srpna 13, 2021

Ahoj!

V Action jsem objevila taková mini plátna. Prodávají je po dvou kusech i se stojánkem asi za necelých 30 Kč. Na plátno už jsem párkrát malovala, ale nikdy ne na tak malinká, tak jsem se rozhodla vám své malování zdokumentovat krok za krokem.

Vybrala jsem si jednoduché motivy s oblohou, inspiraci jsem našla na Pinterestu. Čekala jsem, že to bude jednodušší malování oproti většímu formátu, ale taky mi to zabralo dost času. Nicméně s výsledkem jsem spokojená a jsou hezká jako dekorace.

Mrkněte jak jsem postupovala při malování ↓

Nejdříve pozadí.

Začínám se skalami.

Zatímco jedno plátno schne, maluji na druhé.

A je hotovo!


Malujete na plátno?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)