Můj bujo

by - listopadu 21, 2021

Na rok 2022 mám v plánování jasno. Zamilovala jsem se do Bullet Journalu!

Když jsem viděla, co plánuje Terezka z můjdiář, tak jsem nemohla odolat této Bullet Journal sadě. A víte co je ještě lepší? Stala jsem se hrdým ambasadorem této sady - můj bujo a už se hrozně těším až spolu rok 2022 budeme tvořit!

Tímto článkem bych vám chtěla sadu můj bujo představit. Sada byla vytvořena ve spolupráci s nejpovolanější bullet journal plannerkou @planner_michelle. Terez a Míša daly hlavy dohromady a vznikla tahle nádhera, ať už pro zkušené plannery nebo začátečníky, protože v ní najdete vše co pro Bujo potřebujete. Na webu mujdiar.com ji najdete ve třech barevných provedeních - žlutá, zelená a černá. Všechny tři barevná provedení jsou moc krásná a já nakonec zvolila žlutou. Přijde mi neskutečně okatá a veselá!

Co všechno v sadě najdete?
- zápisník v pevné vazbě, který má poutko na tužku, gumičku pro uzavření, obálku na drobnosti a dvě záložky
- čtyři archy základních samolepek pro plánování
- tři washi pásky
- tři zvýrazňovače stabilo
- tři linery Sakura Pigma Micron

Všechny tyhle potřeby jsou nezbytné pro plánování a sada jako celek vypadá parádně! No, posuďte sami z úvodní fotky. Zápisník obsahuje navíc legendu pro barevné kódování, stránky jsou číslované a vnitřek je z recyklovaného papíru o gramáži 90 g/m2. Pro více info a detailnější fotografie mrkněte na web mujdiar.com. Já jsem vám tu nafotila alespoň pár detailů.

Všechno tvoření a detailnější záběry budu dávat na svůj instagram  @mojekreativnimisto, tak mě tam nezapomeňte sledovat! Už se moc těším, co všechno spolu vytvoříme.
 
Jak se vám sada můj bujo líbí? Dejte vědět do komentářů!

Mějte se krásně,

Petra

You May Also Like

1 komentářů

  1. Nádherná kombinace! Máš pravdu tato žlutá všechno prosvítí a věřím, že bude radost do tohot diáře tvořit :D Já osobně bych asi sáhla po zelené, vzhledem k tomu, že je to moje oblbíená barva :)
    Moc se těším na tvé stránky v příštím roce, ať se ti do diáře dobře plánuje a dělá ti jenom samou radost :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu, budu moc ráda když zanecháte komentář :)